Průzkum čtenářské gramotnosti na vybraných středních školách Pardubického a Královéhradeckého kraje
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá průzkumem čtenářské gramotnosti se zaměřením na umělecké texty u studentů druhých ročníků středních škol v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. První část je věnována teoretickým poznatkům, definicím základních pojmů a přiblížení již provedených výzkumů v oblasti čtenářské gramotnosti. Druhou částí je samotný výzkum, který má za úkol zjistit schopnosti studentů vyhledávat konkrétní informace, vyvozovat závěry, interpretovat a využívat svých vlastních znalostí a vědomostí při práci s textem.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Historicko-literární studia: Historicko-literární
Studijní program
Historické vědy
Signatura tištěné verze
D33549
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
reading literacy, functional literacy, reading, readers, research of reading literacy, methods of developing literacy, čtenářská gramotnost, funkční gramotnost, gramotnost, čtení, čtenáři, čtenářství, výzkumy gramotnosti