Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Franc, Jan
dc.date.accessioned 2015-06-25T10:35:02Z
dc.date.available 2015-06-25T10:35:02Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/59941
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje problematice posilování vztahů se zákazníky a vybraným nástrojům jejich podpory. V první části je vysvětlen pojem posilování vztahů se zákazníky a jeho podstata. V další části jsou vymezeny vybrané nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to informační podpora a poradenství, podpora prodeje, podpora retence a podpora loajality zákazníků, včetně jejich nejčastěji používaných forem. Praktická část diplomové práce se věnuje zpracování a analýze výsledků marketingového výzkumu, realizovaného mezi vedoucími kamenných lékáren a zaměřeného na uplatnění a účinnost různých forem informační podpory, poradenství, podpory prodeje, retence a loajality pro posilování vztahů s klienty kamenných lékáren. cze
dc.format 100 s. cze
dc.format.extent 2186554 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject posilování vztahů se zákazníky cze
dc.subject informační podpora cze
dc.subject poradenství cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject retence zákazníků cze
dc.subject loajalita cze
dc.subject strengthening of customer relationships cze
dc.subject information support cze
dc.subject counselling cze
dc.subject sales promotins cze
dc.subject retention customers cze
dc.subject loyalty cze
dc.title Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků cze
dc.title.alternative Efficiency of Customer Relationships Strengthening Tools in Over the Counter Drugs eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Čurdová, Markéta cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This thesis is dedicated to strengthening customer relationships and selected tools for their support. The first part explains the concept of strengthening customer relationships and its essence. Selected tools of strengthening customer relationships are defined in next part - information support and consultancy, sales promotion, support of retention and customer loyalty, including the most commonly used forms. The practical part of the thesis is dealing with processing and analysis the results of marketing research application and effectivness of different forms of information support and sales support for strengthening of customer realtionships at brick and mortar pharmacies from the perspective of their CEO. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D33597 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Doporučte nejvhodnějaí nástroje podpory prodeje, které povedou k posílení vztahu lékáren se zákazníky. Jakým způsobem by bylo možné využít sociálních sítí na podporu komunikace se zákazníky v oblasti prodeje volně prodejných léků ze strany lékáren?  Využívají lékárny v praxi tento způsob komunikace a jaké přínosy tímto získávají?  Liaí se podpora podle skupin zákazníků?  Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. cze
dc.identifier.stag 27514 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet