Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové nástroje a možnosti jejich využití v osobní železniční dopravě na trati Praha - Ostrava

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na využití marketingových nástrojů v osobní železniční dopravě na trati Praha Ostrava, kde svou činnost provozují tři konkurenční společnosti České dráhy, LEO Express a RegioJet. Cílem této práce je zhodnotit současný stav na uvedené trati z pohledu zákazníka, zmapovat situaci marketingových nástrojů na uvedeném trhu, navrhnout a doporučit zlepšení, podat náměty k nápravě a zvýšit tím tak spokojenost zákazníků uvedených společností, popřípadě doporučit společnosti zaměřit se na jiné tratě. Výsledky dotazníkových šetření budou zaslány k rukám jednatelů všech tří společností.

Rozsah stran

100 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D31837

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingové nástroje, průzkum spokojenosti zákazníků, osobní železniční doprava, RegioJet, LeoExpress, České dráhy, marketing tools, customer´s satisfaction survey, public rail transport

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced