Marketingové nástroje a možnosti jejich využití v osobní železniční dopravě na trati Praha - Ostrava
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na využití marketingových nástrojů v osobní železniční dopravě na trati Praha Ostrava, kde svou činnost provozují tři konkurenční společnosti České dráhy, LEO Express a RegioJet. Cílem této práce je zhodnotit současný stav na uvedené trati z pohledu zákazníka, zmapovat situaci marketingových nástrojů na uvedeném trhu, navrhnout a doporučit zlepšení, podat náměty k nápravě a zvýšit tím tak spokojenost zákazníků uvedených společností, popřípadě doporučit společnosti zaměřit se na jiné tratě. Výsledky dotazníkových šetření budou zaslány k rukám jednatelů všech tří společností.
Rozsah stran
100 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D31837
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingové nástroje, průzkum spokojenosti zákazníků, osobní železniční doprava, RegioJet, LeoExpress, České dráhy, marketing tools, customer´s satisfaction survey, public rail transport