dc.contributor.advisor |
Kukla, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Bělohlávková, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:30:24Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:30:24Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/58344 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá systémem řízení jakosti podle normy ISO 9001 v dopravním podniku TREDOS, spol. s r.o., a analýze poskytovaných služeb touto firmou. V první části práce jsou definovány nejdůležitější pojmy z oblasti systému řízení kvality, o nichž pojednává praktická část. Dále je představená výše uvedená firma. Třetí kapitola se zabývá analýzou dopravního podniku. Poslední, závěrečná část, předkládá návrhy na ještě lepší řízení a fungování vybrané organizace. |
cze |
dc.format |
78 s. |
cze |
dc.format.extent |
1983690 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
kvalita |
cze |
dc.subject |
systém kvality |
cze |
dc.subject |
dopravní firmy |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
dokumentace |
cze |
dc.subject |
quality |
eng |
dc.subject |
quality system |
eng |
dc.subject |
transport companies |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
documentation |
eng |
dc.title |
Systém řízení kvality autobusové dopravy ve vybrané společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
The quality management system of bus transport in the selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the quality management system according to ISO 9001 in the transport company TREDOS, spol. s r.o. and on the analysis of services provided by the company. In the first part the most important concepts of the quality management system are defined that are used in the practical part. In the second part the above mentioned company is introduced. The third part analyzes the transport company. The last and final part submits proposals for even better management and operation of the selected company. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30614 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Studentka dokázala svou bakalářskou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi. Studentka reagovala na otázky předsedy komise: Realizovala jste pilotní průzkum při dotazníkovém šetření? Jaký je rozdíl mezi spojem a linkou? V práci uvádíte slabou stránku "neefektivní oběh dokumentů" - upřesněte. |
cze |
dc.identifier.stag |
17860 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |