dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
cze |
dc.contributor.author |
Frnková, Zdeňka |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:28:12Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:28:12Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57964 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na informační systémy pro zpracování zákaznických požadavků. V úvodních částech je uvedena definice základní pojmů z oblasti řízení zákaznických požadavků a popsána problematika informačních systémů pro evidenci a zpracování zákaznických požadavků. Součástí práce je popis řešení evidence a zpracování těchto požadavků pro vybranou společnost aukční portál Aukro.cz. Hlavním cílem této práce je blíže popsat vybrané procesy a na základě vybraných kritérií navrhnout jejich zlepšení. |
cze |
dc.format |
65 s. |
cze |
dc.format.extent |
1204749 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
HelpDeskové systémy |
cze |
dc.subject |
procesy |
cze |
dc.subject |
OTRS |
cze |
dc.subject |
Ticket |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
zákaznické požadavky |
cze |
dc.subject |
HeplDesk systems |
eng |
dc.subject |
processes |
eng |
dc.subject |
OTRS |
eng |
dc.subject |
Ticket |
eng |
dc.subject |
CRM |
eng |
dc.subject |
customer requirements |
eng |
dc.title |
Využití HelpDeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků |
cze |
dc.title.alternative |
Use HelpDesk system to improving customer satisfaction |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the use of information systems in customer requirement processing. The introductory parts provide definitions of the basic terms in the field of customer requirement management and description of information systems used in customer requirement recording and processing. In the following parts description of solutions for recording and processing of all customer requirements is provided for a chosen company - auction portal Aukro.cz. The main objective of this work is to describe selected processes in more detail and propose improvement on the basis of required criteria. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální a informační management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D31883 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s tématem své bakalářské práce Využití helpdeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Studentce byly položeny doplňující otázky: Co znamená role administrátor, nejde spíš o roli správce systému? Opravdu zlepšením procesu došlo k nárůstu počtu telefonních hovorů? Není zlepšení způsobeno jen růstem trhu? Na otázky studentka odpovídala pohotově. |
cze |
dc.identifier.stag |
21918 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |