Využití HelpDeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta cze
dc.contributor.author Frnková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:28:12Z
dc.date.available 2014-09-22T12:28:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/57964
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na informační systémy pro zpracování zákaznických požadavků. V úvodních částech je uvedena definice základní pojmů z oblasti řízení zákaznických požadavků a popsána problematika informačních systémů pro evidenci a zpracování zákaznických požadavků. Součástí práce je popis řešení evidence a zpracování těchto požadavků pro vybranou společnost aukční portál Aukro.cz. Hlavním cílem této práce je blíže popsat vybrané procesy a na základě vybraných kritérií navrhnout jejich zlepšení. cze
dc.format 65 s. cze
dc.format.extent 1204749 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject HelpDeskové systémy cze
dc.subject procesy cze
dc.subject OTRS cze
dc.subject Ticket cze
dc.subject CRM cze
dc.subject zákaznické požadavky cze
dc.subject HeplDesk systems eng
dc.subject processes eng
dc.subject OTRS eng
dc.subject Ticket eng
dc.subject CRM eng
dc.subject customer requirements eng
dc.title Využití HelpDeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků cze
dc.title.alternative Use HelpDesk system to improving customer satisfaction eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the use of information systems in customer requirement processing. The introductory parts provide definitions of the basic terms in the field of customer requirement management and description of information systems used in customer requirement recording and processing. In the following parts description of solutions for recording and processing of all customer requirements is provided for a chosen company - auction portal Aukro.cz. The main objective of this work is to describe selected processes in more detail and propose improvement on the basis of required criteria. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Regionální a informační management cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D31883 cze
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s tématem své bakalářské práce Využití helpdeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Studentce byly položeny doplňující otázky: Co znamená role administrátor, nejde spíš o roli správce systému? Opravdu zlepšením procesu došlo k nárůstu počtu telefonních hovorů? Není zlepšení způsobeno jen růstem trhu? Na otázky studentka odpovídala pohotově. cze
dc.identifier.stag 21918 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet