Digitální knihovnaUPCE
 

Využití HelpDeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na informační systémy pro zpracování zákaznických požadavků. V úvodních částech je uvedena definice základní pojmů z oblasti řízení zákaznických požadavků a popsána problematika informačních systémů pro evidenci a zpracování zákaznických požadavků. Součástí práce je popis řešení evidence a zpracování těchto požadavků pro vybranou společnost aukční portál Aukro.cz. Hlavním cílem této práce je blíže popsat vybrané procesy a na základě vybraných kritérií navrhnout jejich zlepšení.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Regionální a informační management

Studijní program

Systémové inženýrství a informatika

Signatura tištěné verze

D31883

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

HelpDeskové systémy, procesy, OTRS, Ticket, CRM, zákaznické požadavky, HeplDesk systems, processes, OTRS, Ticket, CRM, customer requirements

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced