Průzkum čtenářské gramotnosti uměleckých textů na středních školách v Kutné Hoře

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bartůňková, Jana cze
dc.contributor.author Hájková, Veronika
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:18:47Z
dc.date.available 2014-06-19T10:18:47Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56528
dc.description.abstract Tématem práce je výzkum čtenářské gramotnosti v prvních ročnících středních škol v Kutné Hoře. První část je teoretická, zabývá se poznatky z oblasti čtenářské gramotnosti, konkrétním výběrem metody, odbornými pojmy, prezentací historie českých výzkumů a představením dosavadních mezinárodních výzkumů. Hlavní náplní práce je praktický průzkum čtenářské gramotnosti, který byl proveden metodou dotazníkového šetření.Dotazník obsahuje otázky, vztahující se k vybrané ukázce uměleckého textu. Cílem práce je zjistit schopnosti a dovednosti žáků při komunikaci s uměleckým textem. Práce se konkrétně zaměřuje na dovednosti vyhledávat v textu správně informace, interpretovat myšlenky, vyvozovat závěry a využívat při práci s textem osobních zkušeností a znalostí. cze
dc.format 96 s. cze
dc.format.extent 2519414 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject čtenářská gramotnost cze
dc.subject čtení cze
dc.subject čtenáři cze
dc.subject čtenářský průzkum cze
dc.subject metody průzkumu cze
dc.subject dotazníková metoda cze
dc.subject literacy eng
dc.subject reading eng
dc.subject readers eng
dc.subject reading survey eng
dc.subject methods of survey eng
dc.subject questionnaire method eng
dc.title Průzkum čtenářské gramotnosti uměleckých textů na středních školách v Kutné Hoře cze
dc.title.alternative Survey of Reading Literacy in Artistic Texts at Kutná Hora Secondary Schools eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Pató, Marta cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The theme of the work is a research into literacy of students of the first grades of secondary schools in Kutná Hora. First part is theoretical and it deals with the findings on literacy, specific selection of methods, technical terms, presentation of the history of the Czech research and current international research. The main concern of the work is a practical research into literacy, carried out by a questionnaire survey. The questionnaire includes questions related to a selected sample of a literary text. The aim is to determine the ability and skills of pupils to communicate with literary texts. The paper specifically focuses on the ability of students to search the text for information, to interpret ideas and to draw conclusions We also concidered their ability to use personal knowledge when working with the text. eng
dc.description.department Katedra literární kultury a slavistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Historicko-literární studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D30158 cze
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.description.defence 1) Studentka představila téma práce, cíle, zvolenou metodu. 2) Vedoucí a oponent práce seznámili komisi s posudky. 3) Studentka reagovala na otázky obsažené v posudcích a na další dotazy členů komise. 4) Diskuse. cze
dc.identifier.stag 23556 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet