dc.contributor.advisor |
Bartůňková, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Hájková, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:18:47Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:18:47Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56528 |
|
dc.description.abstract |
Tématem práce je výzkum čtenářské gramotnosti v prvních ročnících středních škol v Kutné Hoře. První část je teoretická, zabývá se poznatky z oblasti čtenářské gramotnosti, konkrétním výběrem metody, odbornými pojmy, prezentací historie českých výzkumů a představením dosavadních mezinárodních výzkumů. Hlavní náplní práce je praktický průzkum čtenářské gramotnosti, který byl proveden metodou dotazníkového šetření.Dotazník obsahuje otázky, vztahující se k vybrané ukázce uměleckého textu. Cílem práce je zjistit schopnosti a dovednosti žáků při komunikaci s uměleckým textem. Práce se konkrétně zaměřuje na dovednosti vyhledávat v textu správně informace, interpretovat myšlenky, vyvozovat závěry a využívat při práci s textem osobních zkušeností a znalostí. |
cze |
dc.format |
96 s. |
cze |
dc.format.extent |
2519414 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
čtenářská gramotnost |
cze |
dc.subject |
čtení |
cze |
dc.subject |
čtenáři |
cze |
dc.subject |
čtenářský průzkum |
cze |
dc.subject |
metody průzkumu |
cze |
dc.subject |
dotazníková metoda |
cze |
dc.subject |
literacy |
eng |
dc.subject |
reading |
eng |
dc.subject |
readers |
eng |
dc.subject |
reading survey |
eng |
dc.subject |
methods of survey |
eng |
dc.subject |
questionnaire method |
eng |
dc.title |
Průzkum čtenářské gramotnosti uměleckých textů na středních školách v Kutné Hoře |
cze |
dc.title.alternative |
Survey of Reading Literacy in Artistic Texts at Kutná Hora Secondary Schools |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pató, Marta |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The theme of the work is a research into literacy of students of the first grades of secondary schools in Kutná Hora. First part is theoretical and it deals with the findings on literacy, specific selection of methods, technical terms, presentation of the history of the Czech research and current international research. The main concern of the work is a practical research into literacy, carried out by a questionnaire survey. The questionnaire includes questions related to a selected sample of a literary text. The aim is to determine the ability and skills of pupils to communicate with literary texts. The paper specifically focuses on the ability of students to search the text for information, to interpret ideas and to draw conclusions We also concidered their ability to use personal knowledge when working with the text. |
eng |
dc.description.department |
Katedra literární kultury a slavistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30158 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.defence |
1) Studentka představila téma práce, cíle, zvolenou metodu.
2) Vedoucí a oponent práce seznámili komisi s posudky.
3) Studentka reagovala na otázky obsažené v posudcích a na další dotazy členů komise.
4) Diskuse. |
cze |
dc.identifier.stag |
23556 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |