Digitální knihovnaUPCE
 

Průzkum čtenářské gramotnosti uměleckých textů na středních školách v Kutné Hoře

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tématem práce je výzkum čtenářské gramotnosti v prvních ročnících středních škol v Kutné Hoře. První část je teoretická, zabývá se poznatky z oblasti čtenářské gramotnosti, konkrétním výběrem metody, odbornými pojmy, prezentací historie českých výzkumů a představením dosavadních mezinárodních výzkumů. Hlavní náplní práce je praktický průzkum čtenářské gramotnosti, který byl proveden metodou dotazníkového šetření.Dotazník obsahuje otázky, vztahující se k vybrané ukázce uměleckého textu. Cílem práce je zjistit schopnosti a dovednosti žáků při komunikaci s uměleckým textem. Práce se konkrétně zaměřuje na dovednosti vyhledávat v textu správně informace, interpretovat myšlenky, vyvozovat závěry a využívat při práci s textem osobních zkušeností a znalostí.

Rozsah stran

96 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Historicko-literární studia

Studijní program

Historické vědy

Signatura tištěné verze

D30158

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

čtenářská gramotnost, čtení, čtenáři, čtenářský průzkum, metody průzkumu, dotazníková metoda, literacy, reading, readers, reading survey, methods of survey, questionnaire method

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced