Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kampf, Rudolf cze
dc.contributor.author Staňková, Iva
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:18:31Z
dc.date.available 2014-06-19T10:18:31Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56491
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybraném podniku, kterým je Petrof, s.r.o. První část práce vymezuje základní oblasti marketingu. Patří sem marketingové prostředí, marketingové podnikatelské koncepce, marketingový mix a marketingový informační systém. Druhá část práce seznamuje s podnikem Petrof, s.r.o. a popisuje jeho marketing. V poslední části je analyzován marketingový výzkum, který zjišťuje především povědomí o značce PETROF a její postavení v hudebním průmyslu. cze
dc.format iv, 70 s. cze
dc.format.extent 2970158 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject Marketingové řízení cze
dc.subject Marketingový průzkum cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Marketing management eng
dc.subject Marketing exploration eng
dc.title Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybrané firmě cze
dc.title.alternative The Application of marketing management and research in the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Cempírek, Václav cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Theme of the thesis is The Application of marketing management and exploration in the selected company, which is Petrof, s.r.o. The first part of thesis defines basic areas of marketing. It includes marketing environment, marketing business concepts, marketing mix and marketing information system. The second part introduces Petrof, s.r.o. and describes its marketing. In the last part, there is analysis of the marketing research, which identifies brand awareness PETROF and its position in the music industry. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30054 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza marketingového řízení ve vybrané firmě a přínosy uplatňování marketingového řízení pro management firmy a pro celkové postavení firmy na trhu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:1. Byla DP pro firmu Petrof, s.r.o. přínosná, budou se řídit navrhovanými doporučeními? Jak firma překonala ekonomickou krizi? 2. Navrhnutá doporučení pro další rozvoj podniku, především doporučení informování veřejnosti se budou týkat také zahraničí? cze
dc.identifier.stag 22050 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account