Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybrané firmě
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tématem diplomové práce je Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybraném podniku, kterým je Petrof, s.r.o. První část práce vymezuje základní oblasti marketingu. Patří sem marketingové prostředí, marketingové podnikatelské koncepce, marketingový mix a marketingový informační systém. Druhá část práce seznamuje s podnikem Petrof, s.r.o. a popisuje jeho marketing. V poslední části je analyzován marketingový výzkum, který zjišťuje především povědomí o značce PETROF a její postavení v hudebním průmyslu.
Rozsah stran
iv, 70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D30054
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, Marketingové řízení, Marketingový průzkum, Marketing mix, Marketing management, Marketing exploration