Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
cze |
dc.contributor.author |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:18:31Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:18:31Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56491 |
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybraném podniku, kterým je Petrof, s.r.o. První část práce vymezuje základní oblasti marketingu. Patří sem marketingové prostředí, marketingové podnikatelské koncepce, marketingový mix a marketingový informační systém. Druhá část práce seznamuje s podnikem Petrof, s.r.o. a popisuje jeho marketing. V poslední části je analyzován marketingový výzkum, který zjišťuje především povědomí o značce PETROF a její postavení v hudebním průmyslu. |
cze |
dc.format |
iv, 70 s. |
cze |
dc.format.extent |
2970158 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
Marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
Marketingový průzkum |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Marketing management |
eng |
dc.subject |
Marketing exploration |
eng |
dc.title |
Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybrané firmě |
cze |
dc.title.alternative |
The Application of marketing management and research in the selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Cempírek, Václav |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Theme of the thesis is The Application of marketing management and exploration in the selected company, which is Petrof, s.r.o. The first part of thesis defines basic areas of marketing. It includes marketing environment, marketing business concepts, marketing mix and marketing information system. The second part introduces Petrof, s.r.o. and describes its marketing. In the last part, there is analysis of the marketing research, which identifies brand awareness PETROF and its position in the music industry. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30054 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza marketingového řízení ve vybrané firmě a přínosy uplatňování marketingového řízení pro management firmy a pro celkové postavení firmy na trhu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:1. Byla DP pro firmu Petrof, s.r.o. přínosná, budou se řídit navrhovanými doporučeními? Jak firma překonala ekonomickou krizi?
2. Navrhnutá doporučení pro další rozvoj podniku, především doporučení informování veřejnosti se budou týkat také zahraničí? |
cze |
dc.identifier.stag |
22050 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|