dc.contributor.advisor |
Bartůňková, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Anděrová, Lucie |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:18:24Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:18:24Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56474 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum čtenářské gramotnosti u žáků 8. ročníků základních škol. V teoretické části se zabývá dětským čtenářstvím, vysvětluje různé druhy gramotnosti a popisuje mezinárodní výzkumy čtenářské gramotnosti, jichž se Česká republika účastní. Mimo jiné vysvětluje i různé metody, které pomáhají rozvíjet čtenářskou gramotnost. Praktická část práce se věnuje vlastnímu průzkumu čtenářské gramotnosti v Hradci Králové. Průzkum byl proveden pomocí metody dotazníkového šetření. Cílem průzkumu bylo zjistit aktuální úroveň čtenářské gramotnosti. |
cze |
dc.format |
94 s. |
cze |
dc.format.extent |
4594434 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
čtenářská gramotnost |
cze |
dc.subject |
dětské čtenářství |
cze |
dc.subject |
metody rozvíjení čtenářské gramotnosti |
cze |
dc.subject |
průzkum čtenářské gramotnosti |
cze |
dc.subject |
reading literacy |
eng |
dc.subject |
child reader |
eng |
dc.subject |
strategies to support the development of literacy |
eng |
dc.subject |
reading literacy survey |
eng |
dc.title |
Průzkum čtenářské gramotnosti žáků základních škol v Hradci Králové |
cze |
dc.title.alternative |
Survey of Hradec Králové Primary Schools Pupils' Reading Literacy |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pató, Marta |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on reading literacy survey of 8th grade pupils. Several schools are involved in this survey. The theoretical part is concerned with the child reader and describes certain types of literacy. Moreover it depicts the international reading literacy studies in which Czech Republic participates. The practical part of this thesis deals with reading literacy survey in Hradec Králové. The method of questionnaire is used in this survey. The purpose of survey research is to find out the current level of reading literacy. |
eng |
dc.description.department |
Katedra literární kultury a slavistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30159 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.defence |
1) Studentka představila téma práce, cíle, zvolenou metodu.
2) Vedoucí a oponent práce seznámili komisi s posudky.
3) Studentka reagovala na otázky obsažené v posudcích a na další dotazy členů komise.
4) Diskuse. |
cze |
dc.identifier.stag |
23548 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |