dc.contributor.advisor |
Mandys, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Truplová, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:16:11Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:16:11Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56094 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá teorií společenské odpovědnosti firem a jejím praktickým využitím. Měla by poskytnout odpovědi na otázky týkající se důvodů její implementace do firemní strategie a současně tento proces nastínit. Samotným cílem práce je potom analýza postoje preferencí spotřebitelů provedená za účelem zjištění, do jaké míry by spotřebitel upřednostnil firmu, která koncept společenské odpovědnosti ve své firemní politice uplatňuje, či zda je tento fakt pro jeho rozhodování nepodstatný. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.format.extent |
2752563 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem |
cze |
dc.subject |
CSR |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
stakeholders |
cze |
dc.subject |
firemní kultura |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
corporate social responsibility |
eng |
dc.subject |
CSR |
eng |
dc.subject |
enterprise |
eng |
dc.subject |
stakeholders |
eng |
dc.subject |
company culture |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.title |
Podpora a uplatnění konceptu společenské odpovědnosti firem v praxi |
cze |
dc.title.alternative |
Support and Implementation of Corporate Social Responsibility in Practice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with Corporate Social Responsibility, both in theory and in practical applications. It should provide answers to questions concerning the reason for its implementation into a company's strategy, and outline the process for doing so. The aim is to analyse consumers' attitudes and preferences, in order to find out to what extent this affects their preferences. This includes the company policy with respect to responsibility, and whether this is a significant factor in the decision making process. |
eng |
dc.description.department |
Ústav správních a sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30744 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce bylo konkrétně analyzovat, zda spotřebitel upřednostňuje firmu, která koncept společenské odpovědnosti ve své firemní politice uplatňuje, či tento fakt pro jeho rozhodování není vůbec podstatný. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Co je podle Vás hlavní příčinou, že česká společnost koncept CSR zná pouze omezeně? 2. Co aplikace konceptu CSR může přinést organizacím a zda studentka usuzuje, že se vyplatí organizacím tímto směrem orientovat své organizační chování? |
cze |
dc.identifier.stag |
19681 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |