Podpora a uplatnění konceptu společenské odpovědnosti firem v praxi

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mandys, Jan cze
dc.contributor.author Truplová, Veronika
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:16:11Z
dc.date.available 2014-06-19T10:16:11Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56094
dc.description.abstract Tato práce se zabývá teorií společenské odpovědnosti firem a jejím praktickým využitím. Měla by poskytnout odpovědi na otázky týkající se důvodů její implementace do firemní strategie a současně tento proces nastínit. Samotným cílem práce je potom analýza postoje preferencí spotřebitelů provedená za účelem zjištění, do jaké míry by spotřebitel upřednostnil firmu, která koncept společenské odpovědnosti ve své firemní politice uplatňuje, či zda je tento fakt pro jeho rozhodování nepodstatný. cze
dc.format 54 s. cze
dc.format.extent 2752563 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject společenská odpovědnost firem cze
dc.subject CSR cze
dc.subject podniky cze
dc.subject stakeholders cze
dc.subject firemní kultura cze
dc.subject motivace cze
dc.subject corporate social responsibility eng
dc.subject CSR eng
dc.subject enterprise eng
dc.subject stakeholders eng
dc.subject company culture eng
dc.subject motivation eng
dc.title Podpora a uplatnění konceptu společenské odpovědnosti firem v praxi cze
dc.title.alternative Support and Implementation of Corporate Social Responsibility in Practice eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This work deals with Corporate Social Responsibility, both in theory and in practical applications. It should provide answers to questions concerning the reason for its implementation into a company's strategy, and outline the process for doing so. The aim is to analyse consumers' attitudes and preferences, in order to find out to what extent this affects their preferences. This includes the company policy with respect to responsibility, and whether this is a significant factor in the decision making process. eng
dc.description.department Ústav správních a sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30744 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce bylo konkrétně analyzovat, zda spotřebitel upřednostňuje firmu, která koncept společenské odpovědnosti ve své firemní politice uplatňuje, či tento fakt pro jeho rozhodování není vůbec podstatný. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Co je podle Vás hlavní příčinou, že česká společnost koncept CSR zná pouze omezeně? 2. Co aplikace konceptu CSR může přinést organizacím a zda studentka usuzuje, že se vyplatí organizacím tímto směrem orientovat své organizační chování? cze
dc.identifier.stag 19681 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet