Digitální knihovnaUPCE
 

Podpora a uplatnění konceptu společenské odpovědnosti firem v praxi

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zabývá teorií společenské odpovědnosti firem a jejím praktickým využitím. Měla by poskytnout odpovědi na otázky týkající se důvodů její implementace do firemní strategie a současně tento proces nastínit. Samotným cílem práce je potom analýza postoje preferencí spotřebitelů provedená za účelem zjištění, do jaké míry by spotřebitel upřednostnil firmu, která koncept společenské odpovědnosti ve své firemní politice uplatňuje, či zda je tento fakt pro jeho rozhodování nepodstatný.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D30744

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

společenská odpovědnost firem, CSR, podniky, stakeholders, firemní kultura, motivace, corporate social responsibility, CSR, enterprise, stakeholders, company culture, motivation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced