dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Vrběcká, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:08Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:08Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55922 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na prospěšnost nástrojů pro posilování vztahů s odběrateli na business-to-business trhu, konkrétně v chemickém průmyslu. Nejdříve je vymezena podstata řízení vztahů se zákazníky a její vliv na udržení a loajalitu zákazníků. Dále je pozornost věnována vymezení různých nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky. Praktická část práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výzkumu vnímání prospěšnosti nástrojů posilování vztahů mezi dodavateli a odběrateli z pohledu odběratelů průmyslových trhavin a vnímání jejich skutečné úrovně těmito odběrateli u jednoho z dodavatelů této kategorie produktů. |
cze |
dc.format |
94 s., 12 s. příloha |
cze |
dc.format.extent |
1117856 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
nástroje posilování vztahů |
cze |
dc.subject |
průmyslové trhaviny |
cze |
dc.subject |
customer relationship management |
eng |
dc.subject |
strengthening relationships with customers |
eng |
dc.subject |
tools for strengthening relations |
eng |
dc.subject |
industrial explosives |
eng |
dc.title |
Vnímání nástrojů posilování vztahů s dodavateli z pohledu odběratelů průmyslových trhavin |
cze |
dc.title.alternative |
Perception of tools for strengthening relations with customers from the point of view of purchasers of industrial explosives |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Fraňová, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Thesis is aimed on usefulness of tool for strengthening relations with customers on business-to-business market, specifically in chemical industry. At first basis of a managing relations with customers and its influence on customer retention and loyalty is explored. Further the thesis focuses on defining various tools for strengthening relations with customer. Practical part of the thesis is dealing with preparation, realization and evaluation of survey that is focused on perception of beneficial effects of tools strengthening relations between suppliers and customers from the point of view of purchasers of industrial explosives and perception of their real level at one of the suppliers of this product category. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30247 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky:
Domníváte se, že při oslovení většího množství respondentů by bylo dosaženo totožných výsledků? Byl výzkum prováděn pouze písemnou formou, nebo došlo k osobnímu nebo telefonickému kontaktu? V práci máte identifikovanou velkou spoustu užitečných nástrojů. Dá se vystopovat vztah mezi těmito faktory a klasickým kritériem výběru dodavatele (poměr ceny a kvality). Který z těchto nástrojů lze považovat za nejdůležitější? U kterých nástrojů byla zjištěna největší negativní odchylka mezi vnímanou prospěšností a skutečnou úrovní? Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
24268 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |