Vnímání nástrojů posilování vztahů s dodavateli z pohledu odběratelů průmyslových trhavin

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Vrběcká, Veronika
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:08Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:08Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55922
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na prospěšnost nástrojů pro posilování vztahů s odběrateli na business-to-business trhu, konkrétně v chemickém průmyslu. Nejdříve je vymezena podstata řízení vztahů se zákazníky a její vliv na udržení a loajalitu zákazníků. Dále je pozornost věnována vymezení různých nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky. Praktická část práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výzkumu vnímání prospěšnosti nástrojů posilování vztahů mezi dodavateli a odběrateli z pohledu odběratelů průmyslových trhavin a vnímání jejich skutečné úrovně těmito odběrateli u jednoho z dodavatelů této kategorie produktů. cze
dc.format 94 s., 12 s. příloha cze
dc.format.extent 1117856 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject posilování vztahů se zákazníky cze
dc.subject nástroje posilování vztahů cze
dc.subject průmyslové trhaviny cze
dc.subject customer relationship management eng
dc.subject strengthening relationships with customers eng
dc.subject tools for strengthening relations eng
dc.subject industrial explosives eng
dc.title Vnímání nástrojů posilování vztahů s dodavateli z pohledu odběratelů průmyslových trhavin cze
dc.title.alternative Perception of tools for strengthening relations with customers from the point of view of purchasers of industrial explosives eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Fraňová, Jana cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Thesis is aimed on usefulness of tool for strengthening relations with customers on business-to-business market, specifically in chemical industry. At first basis of a managing relations with customers and its influence on customer retention and loyalty is explored. Further the thesis focuses on defining various tools for strengthening relations with customer. Practical part of the thesis is dealing with preparation, realization and evaluation of survey that is focused on perception of beneficial effects of tools strengthening relations between suppliers and customers from the point of view of purchasers of industrial explosives and perception of their real level at one of the suppliers of this product category. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30247 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky: Domníváte se, že při oslovení většího množství respondentů by bylo dosaženo totožných výsledků? Byl výzkum prováděn pouze písemnou formou, nebo došlo k osobnímu nebo telefonickému kontaktu? V práci máte identifikovanou velkou spoustu užitečných nástrojů. Dá se vystopovat vztah mezi těmito faktory a klasickým kritériem výběru dodavatele (poměr ceny a kvality). Který z těchto nástrojů lze považovat za nejdůležitější? U kterých nástrojů byla zjištěna největší negativní odchylka mezi vnímanou prospěšností a skutečnou úrovní? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 24268 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet