Vnímání nástrojů posilování vztahů s dodavateli z pohledu odběratelů průmyslových trhavin
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na prospěšnost nástrojů pro posilování vztahů s odběrateli na business-to-business trhu, konkrétně v chemickém průmyslu. Nejdříve je vymezena podstata řízení vztahů se zákazníky a její vliv na udržení a loajalitu zákazníků. Dále je pozornost věnována vymezení různých nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky. Praktická část práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výzkumu vnímání prospěšnosti nástrojů posilování vztahů mezi dodavateli a odběrateli z pohledu odběratelů průmyslových trhavin a vnímání jejich skutečné úrovně těmito odběrateli u jednoho z dodavatelů této kategorie produktů.
Rozsah stran
94 s., 12 s. příloha
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D30247
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, posilování vztahů se zákazníky, nástroje posilování vztahů, průmyslové trhaviny, customer relationship management, strengthening relationships with customers, tools for strengthening relations, industrial explosives