Vliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energie
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá vlivem nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu trakční a brzdné energie. Tyto veličiny jsou porovnávány pro různé kategorie vlaků a různé lokomotivy na dané trati ve stavu před a po rekonstrukci. K porovnání lokomotiv mezi sebou a k posouzení změny rychlostního profilu trati po rekonstrukci je v práci vytvořen porovnávací koeficient. Část práce je věnována vlivu různých adhezních podmínek na jízdní doby a spotřebu energie.
Rozsah stran
93 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní prostředky - kolejová vozidla
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D27665
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
jízdní doba, spotřeba trakční energie, spotřeba brzdné energie, adhezní podmínky, porovnávací koeficient, traťová rychlost, traťový profil, running time, traction energy consumption, braking energy consumption, adhesion conditions, comparative coefficient, railway speed profile, railway profile