dc.contributor.advisor |
Kohout, Martin |
|
dc.contributor.author |
Kuna, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2014-05-20T16:32:54Z |
|
dc.date.available |
2014-05-20T16:32:54Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54616 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vlivem nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu trakční a brzdné energie. Tyto veličiny jsou porovnávány pro různé kategorie vlaků a různé lokomotivy na dané trati ve stavu před a po rekonstrukci. K porovnání lokomotiv mezi sebou a k posouzení změny rychlostního profilu trati po rekonstrukci je v práci vytvořen porovnávací koeficient. Část práce je věnována vlivu různých adhezních podmínek na jízdní doby a spotřebu energie. |
cze |
dc.format |
93 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
jízdní doba |
cze |
dc.subject |
spotřeba trakční energie |
cze |
dc.subject |
spotřeba brzdné energie |
cze |
dc.subject |
adhezní podmínky |
cze |
dc.subject |
porovnávací koeficient |
cze |
dc.subject |
traťová rychlost |
cze |
dc.subject |
traťový profil |
cze |
dc.subject |
running time |
eng |
dc.subject |
traction energy consumption |
eng |
dc.subject |
braking energy consumption |
eng |
dc.subject |
adhesion conditions |
eng |
dc.subject |
comparative coefficient |
eng |
dc.subject |
railway speed profile |
eng |
dc.subject |
railway profile |
eng |
dc.title |
Vliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energie |
cze |
dc.title.alternative |
Effect of unstable railway speed profile on running time and consumption of energy |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zelenka, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work is concerned with effect of unstable railway speed profile on running time and consumption of traction and braking energy. These magnitudes are compared for different categories of trains and different locomotives on given railway-track in states before reconstruction and after reconstruction. There is created comparative coefficient to compare locomotives with each other and to review changes in railway speed profile after reconstruction. A piece of this work is attended to effect of different adhesion conditions on running time and consumption of energy. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky - kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D27665 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil bakalářskou práci a vyčerpávajícím způsobem zodpověděl otázky z recenzního posudku. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |