Digitální knihovnaUPCE
 

Vliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energie

Bakalářská práce

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá vlivem nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu trakční a brzdné energie. Tyto veličiny jsou porovnávány pro různé kategorie vlaků a různé lokomotivy na dané trati ve stavu před a po rekonstrukci. K porovnání lokomotiv mezi sebou a k posouzení změny rychlostního profilu trati po rekonstrukci je v práci vytvořen porovnávací koeficient. Část práce je věnována vlivu různých adhezních podmínek na jízdní doby a spotřebu energie.

Rozsah stran

93 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní prostředky - kolejová vozidla

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D27665

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

jízdní doba, spotřeba trakční energie, spotřeba brzdné energie, adhezní podmínky, porovnávací koeficient, traťová rychlost, traťový profil, running time, traction energy consumption, braking energy consumption, adhesion conditions, comparative coefficient, railway speed profile, railway profile

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced