dc.contributor.advisor |
Brajerová, Helena |
|
dc.contributor.author |
Výsmek, Kamil
|
|
dc.date.accessioned |
2014-03-10T13:44:44Z |
|
dc.date.available |
2014-03-10T13:44:44Z |
|
dc.date.issued |
1999 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54536 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se skládá ze dvou základních částí. V první, teoretické části, jsou vypsány základní pojmy, definice a praktiky
marketingového výzkumu obecně používané v praxi, které byly použity pro průzkum trhu v regionu Hradec Králové. Dále jsou zde popsány základní rysy, kterými se vyznačuje kurýrní služba, vývoj a stav na trhu v České republice, pracovní postup
kurýrních firem při přepravě zásilek a vliv zahraničních kurýrních firem na vývoj
domácích kurýrních společností. Druhá část obsahuje praktický marketingový průzkum pro pobočku DHL v Hradci Králové. Tato část představuje uplatnění teoretických poznatků z první části v praxi, při vytváření dotazníku a zjišťování informací od firem pro získání celkového pohledu na trh v Královehradeckém regionu. |
cze |
dc.format |
72 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
marketingový průzkum |
cze |
dc.subject |
kurýrní služby |
cze |
dc.subject |
tržní potenciál |
cze |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
courier services |
eng |
dc.subject |
market potential |
eng |
dc.title |
Marketingový průzkum a zjištění tržního potenciálu jednotlivých kurýrních služeb v regionu (DHL v Hradci Králové) |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing research and finding market potential of individual courier services in region (DHL Hradec Králové) |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
1999 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master paper consists of two basic parts.
The first is theoretical part with the main words and methods of marketing research used in practice, which were used in research of market in region Hradec Králové. Next there are described main features of courier post, development of market in Czech republic, working course of courier post in moving of parcel and
influence of foreign companies to development of Czech courier companies. The second part contains practical marketing research for DHL office Hradec Králové. This part represents using theoretical knowledge from the first part in
practice, creating questionnaire and finding information from companies to get complete view of market of Hradec Králové region. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D29666 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |