Marketingový průzkum a zjištění tržního potenciálu jednotlivých kurýrních služeb v regionu (DHL v Hradci Králové)
Diplomová práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
1999
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se skládá ze dvou základních částí. V první, teoretické části, jsou vypsány základní pojmy, definice a praktiky
marketingového výzkumu obecně používané v praxi, které byly použity pro průzkum trhu v regionu Hradec Králové. Dále jsou zde popsány základní rysy, kterými se vyznačuje kurýrní služba, vývoj a stav na trhu v České republice, pracovní postup
kurýrních firem při přepravě zásilek a vliv zahraničních kurýrních firem na vývoj
domácích kurýrních společností. Druhá část obsahuje praktický marketingový průzkum pro pobočku DHL v Hradci Králové. Tato část představuje uplatnění teoretických poznatků z první části v praxi, při vytváření dotazníku a zjišťování informací od firem pro získání celkového pohledu na trh v Královehradeckém regionu.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Signatura tištěné verze
D29666
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingový průzkum, kurýrní služby, tržní potenciál, marketing research, courier services, market potential