Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový průzkum a zjištění tržního potenciálu jednotlivých kurýrních služeb v regionu (DHL v Hradci Králové)

Diplomová práceStatus neznámý
Náhled není k dispozici

Datum publikování

1999

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se skládá ze dvou základních částí. V první, teoretické části, jsou vypsány základní pojmy, definice a praktiky marketingového výzkumu obecně používané v praxi, které byly použity pro průzkum trhu v regionu Hradec Králové. Dále jsou zde popsány základní rysy, kterými se vyznačuje kurýrní služba, vývoj a stav na trhu v České republice, pracovní postup kurýrních firem při přepravě zásilek a vliv zahraničních kurýrních firem na vývoj domácích kurýrních společností. Druhá část obsahuje praktický marketingový průzkum pro pobočku DHL v Hradci Králové. Tato část představuje uplatnění teoretických poznatků z první části v praxi, při vytváření dotazníku a zjišťování informací od firem pro získání celkového pohledu na trh v Královehradeckém regionu.

Rozsah stran

72 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Signatura tištěné verze

D29666

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový průzkum, kurýrní služby, tržní potenciál, marketing research, courier services, market potential

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced