Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Nagyová, Jana |
|
dc.contributor.author |
Zhánělová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2014-03-07T14:07:29Z |
|
dc.date.available |
2014-03-07T14:07:29Z |
|
dc.date.issued |
1999 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54535 |
|
dc.description.abstract |
Základním posláním této diplomové práce bylo zpracování marketingové analýzy a navržení strategie, která by byla použitelná pro zasilatelskou firmu Radiálka s.r.o., jako poskytovatele přepravních služeb. Teoretická část představuje určitý znalostní potenciál v oblasti marketingu, jehož osvojení je nezbytným předpokladem pro zvládnutí vytýčeného cíle této práce. Analytická část se orientuje na poznání současného stavu na trhu přepravních služeb, identifikaci základních trendů okolí a posouzení vnitřní situace firmy. Podklady pro tuto analýzu byly interní materiály firmy, informace získané na základě rozhovorů s pracovníky společnosti,
samostatně pozorované skutečnosti a poznatky získané z externích zdrojů. Na základě této marketingové analýzy současného stavu firmy Radiálka s.r.o., bylo možné posoudit silné a slabé stránky podniku, včetně identifikace hrozeb a příležitostí, vyskytujících se na přepravním trhu (za použití tzv. Analýzy SWOT). Toto
posouzení a návrh vhodné marketingové strategie je již obsahem poslední části této práce. Navržená strategie je doplněna stručných ekonomickým zhodnocením navrhovaných propagačních aktivit. Zvážení jednotlivých návrhů managementem
firmy je předpokladem pro rozhodnutí o jejich možné aplikaci. |
cze |
dc.format |
112 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
marketingová analýza |
cze |
dc.subject |
marketingová stategie |
cze |
dc.subject |
zasilatelská firma |
cze |
dc.subject |
marketing analysis |
eng |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
forwarding company |
eng |
dc.title |
Marketingová analýza a návrh strategie pro firmu Radiálka s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing analysis and strategy for Radiálka s.r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
1999 |
|
dc.description.abstract-translated |
The fundamental target of the thesis was elaboration of marketing analysis and assignation of strategy applicable on forwarding agency Radiálka s.r.o. The theoretical part of my thesis represents a knowledge potential in the field of
marketing. Understanding of the theoretieal section is a necessary premise to master the given goal. The analytical part concentrates on apprehension of situation in forwarding business, on determination of elementary trends in the market and on the judgement of the situation inside the firm. The sources of the analysis were internal documents of the firm, information obtained by discussions with employees, facts
observed in person and findings from outside the firm. My marketing analysis of the actual state of Radiálka s.r.o. provided sufficient data to define strengths and weaknesses of the company, including recognition of threats and opportunities
incident in the forwarding business (using SWOT analysis). Project for a suitable marketing strategic is the last part of my thesis. The suggested strategic also includes brief economical evaluations of proposed promotion activities. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D29667 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|