Marketingová analýza a návrh strategie pro firmu Radiálka s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Nagyová, Jana
dc.contributor.author Zhánělová, Petra
dc.date.accessioned 2014-03-07T14:07:29Z
dc.date.available 2014-03-07T14:07:29Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/54535
dc.description.abstract Základním posláním této diplomové práce bylo zpracování marketingové analýzy a navržení strategie, která by byla použitelná pro zasilatelskou firmu Radiálka s.r.o., jako poskytovatele přepravních služeb. Teoretická část představuje určitý znalostní potenciál v oblasti marketingu, jehož osvojení je nezbytným předpokladem pro zvládnutí vytýčeného cíle této práce. Analytická část se orientuje na poznání současného stavu na trhu přepravních služeb, identifikaci základních trendů okolí a posouzení vnitřní situace firmy. Podklady pro tuto analýzu byly interní materiály firmy, informace získané na základě rozhovorů s pracovníky společnosti, samostatně pozorované skutečnosti a poznatky získané z externích zdrojů. Na základě této marketingové analýzy současného stavu firmy Radiálka s.r.o., bylo možné posoudit silné a slabé stránky podniku, včetně identifikace hrozeb a příležitostí, vyskytujících se na přepravním trhu (za použití tzv. Analýzy SWOT). Toto posouzení a návrh vhodné marketingové strategie je již obsahem poslední části této práce. Navržená strategie je doplněna stručných ekonomickým zhodnocením navrhovaných propagačních aktivit. Zvážení jednotlivých návrhů managementem firmy je předpokladem pro rozhodnutí o jejich možné aplikaci. cze
dc.format 112 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject marketingová analýza cze
dc.subject marketingová stategie cze
dc.subject zasilatelská firma cze
dc.subject marketing analysis eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject forwarding company eng
dc.title Marketingová analýza a návrh strategie pro firmu Radiálka s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing analysis and strategy for Radiálka s.r.o. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 1999
dc.description.abstract-translated The fundamental target of the thesis was elaboration of marketing analysis and assignation of strategy applicable on forwarding agency Radiálka s.r.o. The theoretical part of my thesis represents a knowledge potential in the field of marketing. Understanding of the theoretieal section is a necessary premise to master the given goal. The analytical part concentrates on apprehension of situation in forwarding business, on determination of elementary trends in the market and on the judgement of the situation inside the firm. The sources of the analysis were internal documents of the firm, information obtained by discussions with employees, facts observed in person and findings from outside the firm. My marketing analysis of the actual state of Radiálka s.r.o. provided sufficient data to define strengths and weaknesses of the company, including recognition of threats and opportunities incident in the forwarding business (using SWOT analysis). Project for a suitable marketing strategic is the last part of my thesis. The suggested strategic also includes brief economical evaluations of proposed promotion activities. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D29667 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet