Digitální knihovnaUPCE
 

Výzkum trhu - zjištění znalosti kurýrních společností

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

1998

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce "Výzkum trhu - znalosti kurýrních společností" je zaměřena na marketingový výzkum znalosti kurýrních společností včetně firmy DHL a jejich podíl na trhu na území celé České republiky. V první kapitole jsem shrnul teoretické poznatky v oblasti marketingového výzkumu. V další kapitole je představena firma DHL a její hlavní konkurence na českém trhu. V třetí části se zabývám přípravou dotazníku, výběrem respondentů, sběrem dat a jejich analýzou. V poslední čtvrté části jsem provedl ekonomické zhodnocení těchto údajů.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Signatura tištěné verze

D29671

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový výzkum, kurýrní společnosti, DHL, marketing research, courier companies

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced