Výzkum trhu - zjištění znalosti kurýrních společností
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
1998
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce "Výzkum trhu - znalosti kurýrních společností" je zaměřena na marketingový výzkum znalosti kurýrních společností včetně firmy DHL a jejich podíl na trhu na území celé České republiky. V první kapitole jsem shrnul teoretické poznatky v oblasti marketingového výzkumu. V další kapitole je představena firma DHL a její hlavní konkurence na českém trhu. V třetí části se zabývám přípravou dotazníku, výběrem respondentů, sběrem dat a jejich analýzou. V poslední čtvrté části jsem provedl ekonomické zhodnocení těchto údajů.
Rozsah stran
64 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Signatura tištěné verze
D29671
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingový výzkum, kurýrní společnosti, DHL, marketing research, courier companies