Digitální knihovnaUPCE
 

Rekonstrukce železniční stanice Jihlava

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce je řešena na téma rekonstrukce železniční stanice Jihlava. Jsou vypracovány dvě varianty řešení. První varianta je navržena jako ekonomicky méně náročná, zřídí se plná peronizace stanice, dále se provede změna napojení tratě č. 701 Jihlava - Veselí nad Lužnicí z důvodu nadměrného ojíždění výhybky č. 11 a zřídí se nové připojení kusé koleje č. 201a na dobronínské železniční zhlaví. Druhá varianta je finančně náročnější, jde o větší úpravy ve stanici, kde se řeší problémy, které má varianta č. 1, ale navíc se ještě provede rozsáhlejší úprava obou zhlaví, aby se docílilo vyšších rychlostí u dopravních kolejí, lepší bilance užitných délek a optimálního napojení kolejí k jednotlivým nástupním hranám ve stanici. U obou zhlaví se provedou úpravy pro napojení eventuelně v budoucnu zdvoukolejněné tratě Havlíčkův Brod - Okříšky a u dobronínského zhlaví se jako u varianty č. 1 ještě provede nové napojení kusé vlečkové koleje č. 201a s dobronínským zhlavím.

Rozsah stran

154 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní infrastruktura: Dopravní cesta

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D32543

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

železniční stanice Jihlava, výhybky, železniční svršek, nástupiště, nástupní hrana, koleje, rekonstrukce, optimalizace, railway station Jihlava, rail switch, railway superstructure, platform, starting edge, rails, reconstruction, optimization

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced