Rekonstrukce železniční stanice Jihlava
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je řešena na téma rekonstrukce železniční stanice Jihlava. Jsou vypracovány dvě varianty řešení. První varianta je navržena jako ekonomicky méně náročná, zřídí se plná peronizace stanice, dále se provede změna napojení tratě č. 701 Jihlava - Veselí nad Lužnicí z důvodu nadměrného ojíždění výhybky č. 11 a zřídí se nové připojení kusé koleje č. 201a na dobronínské železniční zhlaví. Druhá varianta je finančně náročnější, jde o větší úpravy ve stanici, kde se řeší problémy, které má varianta č. 1, ale navíc se ještě provede rozsáhlejší úprava obou zhlaví, aby se docílilo vyšších rychlostí u dopravních kolejí, lepší bilance užitných délek a optimálního napojení kolejí k jednotlivým nástupním hranám ve stanici. U obou zhlaví se provedou úpravy pro napojení eventuelně v budoucnu zdvoukolejněné tratě Havlíčkův Brod - Okříšky a u dobronínského zhlaví se jako u varianty č. 1 ještě provede nové napojení kusé vlečkové koleje č. 201a s dobronínským zhlavím.
Rozsah stran
154 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní infrastruktura: Dopravní cesta
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D32543
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
železniční stanice Jihlava, výhybky, železniční svršek, nástupiště, nástupní hrana, koleje, rekonstrukce, optimalizace, railway station Jihlava, rail switch, railway superstructure, platform, starting edge, rails, reconstruction, optimization