Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový průzkum trhu pro pobočku DHL v Hradci Králové

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

1998

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum trhu kurýrních služeb pro pobočku společnosti DHL v Hradci Králové. V první kapitole jsou popsány kurýrní služby, jejich působení ve světě i v České republice. Na tuto kapitolu navazuje představení společnosti DHL. V další části diplomové práce jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Závěrečná kapitola je zaměřena na samotný výzkum trhu kurýrních služeb pro společnost DHL. Obsahuje metodické postupy, použité při realizaci výzkumu, včetně vyhodnocení výsledků výzkumu. Výsledky výzkumu byly použity pro odhad charakteristik trhu kurýrních služeb, jako je celková kapacita trhu, tržní potenciál a tržní podíl.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Signatura tištěné verze

D29654

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

průzkum trhu, kurýrní služby, DHL, market research, courier services

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced