Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing silniční nákladní dopravy podniku Zdar a.s.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

1999

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce je složena ze čtyř hlavních částí, které obsahují teoretické i praktické poznatky z oblasti marketingu dopravních podniků. První část setýká firmy ZDAR a.s., popisuje její vývoj, činnosti, vozový park a jeho využití. Ve druhé části je rozpracován marketing se zaměřením na marketingový mix služeb, který je poté aplikován na dopravu. Třetí část posuzuje využití jednotlivých marketingových nástrojů a vypracována analýza SWOT podniku ZD AR a.s. V závěrečné části této práce jsou popsány a doporučeny návrhy na zavedení nových služeb, včetně posouzení jejich ekonomické efektivnosti.

Rozsah stran

82 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Signatura tištěné verze

D29649

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, dopravní podniky, analýza stavu, transport companies, analysis of the state

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced