Marketing silniční nákladní dopravy podniku Zdar a.s.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
1999
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je složena ze čtyř hlavních částí, které obsahují teoretické i praktické poznatky z oblasti marketingu dopravních podniků.
První část setýká firmy ZDAR a.s., popisuje její vývoj, činnosti, vozový park a jeho využití. Ve druhé části je rozpracován marketing se zaměřením na marketingový mix služeb, který je poté aplikován na dopravu. Třetí část posuzuje využití jednotlivých marketingových nástrojů a vypracována analýza SWOT podniku ZD AR a.s. V závěrečné části této práce jsou popsány a doporučeny návrhy na zavedení nových služeb, včetně posouzení jejich ekonomické efektivnosti.
Rozsah stran
82 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Signatura tištěné verze
D29649
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, dopravní podniky, analýza stavu, transport companies, analysis of the state