Digitální knihovnaUPCE
 

Waldorfská pedagogika a důvody rodičů pro její výběr

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce Waldorfská pedagogika a důvody rodičů pro její výběr je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část podává ucelený náhled na waldorfskou pedagogiku. Zabývá se historií a hlavními rysy této pedagogiky. V úvodu teoretické části je také zmíněna antroposofie, která je hlavním východiskem této pedagogiky. Praktická část práce vychází z dotazníkového šetření, které bylo prováděno mezi rodiči žáků waldorfských škol. Přínosem práce je především zjistit, proč rodiče dali přednost alternativní škole, před tradiční.

Rozsah stran

56 s. (78 633 znaků)

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D29389

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

waldorfská škola, antroposofie, Steiner, Rudolf, eurytmie, výuka v epochách, alternativní pedagogika, waldorf school, anthroposophy, eurythmy, education in the epoch, alternative pedagogy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced