Waldorfská pedagogika a důvody rodičů pro její výběr
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce Waldorfská pedagogika a důvody rodičů pro její výběr je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část podává ucelený náhled na waldorfskou pedagogiku. Zabývá se historií a hlavními rysy této pedagogiky. V úvodu teoretické části je také zmíněna antroposofie, která je hlavním východiskem této pedagogiky. Praktická část práce vychází z dotazníkového šetření, které bylo prováděno mezi rodiči žáků waldorfských škol. Přínosem práce je především zjistit, proč rodiče dali přednost alternativní škole, před tradiční.
Rozsah stran
56 s. (78 633 znaků)
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D29389
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
waldorfská škola, antroposofie, Steiner, Rudolf, eurytmie, výuka v epochách, alternativní pedagogika, waldorf school, anthroposophy, eurythmy, education in the epoch, alternative pedagogy