Informovanost žáků o činnosti výchovného poradce
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na činnost výchovného poradce na základní škole. Teoretická část se zabývá vzděláváním výchovného poradce, jeho konkrétními činnostmi - se zaměřením na poradenství při výběru povolání. V praktické části budu zjišťovat, jak jsou žáci 2. stupně informováni o činnosti výchovného poradce na konkrétní škole. K zjištění informací použiji metodu dotazníkového šetření, výzkumným souborem budou žáci 2. stupně ZŠ.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.6.2016
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D29394
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výchovné poradenství, diagnostická činnost, rozhovory, záškoláctví, poruchy učení, volba povolání, educational advisor, diagnostic work, dialogue, disturbances of learning, selection of career