Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hloušková, Zuzana cze
dc.contributor.author Mrázková, Kamila
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:42:40Z
dc.date.available 2013-09-03T19:42:40Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53154
dc.description.abstract Bakalářská práce se orientuje na vlivy mediální reklamy a působení referenčních skupin na spotřební chování dětí. Teoretická část je rozdělena do čtyř tematických okruhů dle nejdůležitějších faktorů týkající se zvoleného tématu. První okruh se věnuje spotřebnímu chování a jeho prvkům. Druhý je zaměřený na reklamu a její působení. Třetí pojednává o roli masmédií ve vztahu k reklamě a čtvrtý se zabývá sociálními skupinami a jejich rozmanitými vlivy na dětského spotřebitele. V praktické části byly prostřednictvím kvalitativní metody s dětmi a jejich rodiči prováděny polostrukturované rozhovory k bližšímu nahlédnutí do této problematiky. Výzkum měl za cíl zjistit, jak přesně ovlivňuje reklama a referenční skupina dětského spotřebitele a jeho hodnoty. cze
dc.format 75 s. cze
dc.format.extent 1133085 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject dětští spotřebitelé cze
dc.subject spotřební chování cze
dc.subject produkty cze
dc.subject značky cze
dc.subject masmédia cze
dc.subject reklama cze
dc.subject referenční skupiny cze
dc.subject hodnota cze
dc.subject sociální pozice cze
dc.subject konformita cze
dc.subject chidren´s consumers eng
dc.subject consumer behavior eng
dc.subject products eng
dc.subject brands eng
dc.subject mass media eng
dc.subject advertising eng
dc.subject reference groups eng
dc.subject value eng
dc.subject social position eng
dc.subject conformity eng
dc.title Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí cze
dc.title.alternative Influence of advertising and reference group on consumer behavior in children eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Samek, Tomáš cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the effects of media advertising and influence of reference groups on consumer behavior in children. The theoretical part is dividend into four thematic areas as the most important factors related to the chosen topic. The first area deals with consumer behavior and its elements. The second is focused on advertising and its effects. The third discusses the role of mass media in relation to advertising and the fourth deals with social groups and their various influences on children's consumer. In the practical part through qualitative method with children and their parents were conducted semi-structured interviews to a more detailed insight into this issue. The research aimed to find out how exactly advertising and reference group affects children´s consumer and their values. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Komunitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D29366 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka zodpověděla otázky komise, která se přiklonila k hodnocení dle posudků. cze
dc.identifier.stag 21247 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet