Digitální knihovnaUPCE
 

Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se orientuje na vlivy mediální reklamy a působení referenčních skupin na spotřební chování dětí. Teoretická část je rozdělena do čtyř tematických okruhů dle nejdůležitějších faktorů týkající se zvoleného tématu. První okruh se věnuje spotřebnímu chování a jeho prvkům. Druhý je zaměřený na reklamu a její působení. Třetí pojednává o roli masmédií ve vztahu k reklamě a čtvrtý se zabývá sociálními skupinami a jejich rozmanitými vlivy na dětského spotřebitele. V praktické části byly prostřednictvím kvalitativní metody s dětmi a jejich rodiči prováděny polostrukturované rozhovory k bližšímu nahlédnutí do této problematiky. Výzkum měl za cíl zjistit, jak přesně ovlivňuje reklama a referenční skupina dětského spotřebitele a jeho hodnoty.

Rozsah stran

75 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Komunitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D29366

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

dětští spotřebitelé, spotřební chování, produkty, značky, masmédia, reklama, referenční skupiny, hodnota, sociální pozice, konformita, chidren´s consumers, consumer behavior, products, brands, mass media, advertising, reference groups, value, social position, conformity

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced