dc.contributor.advisor |
Hloušková, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Mrázková, Kamila |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:42:40Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:42:40Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53154 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se orientuje na vlivy mediální reklamy a působení referenčních skupin na spotřební chování dětí. Teoretická část je rozdělena do čtyř tematických okruhů dle nejdůležitějších faktorů týkající se zvoleného tématu. První okruh se věnuje spotřebnímu chování a jeho prvkům. Druhý je zaměřený na reklamu a její působení. Třetí pojednává o roli masmédií ve vztahu k reklamě a čtvrtý se zabývá sociálními skupinami a jejich rozmanitými vlivy na dětského spotřebitele. V praktické části byly prostřednictvím kvalitativní metody s dětmi a jejich rodiči prováděny polostrukturované rozhovory k bližšímu nahlédnutí do této problematiky. Výzkum měl za cíl zjistit, jak přesně ovlivňuje reklama a referenční skupina dětského spotřebitele a jeho hodnoty. |
cze |
dc.format |
75 s. |
cze |
dc.format.extent |
1133085 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
dětští spotřebitelé |
cze |
dc.subject |
spotřební chování |
cze |
dc.subject |
produkty |
cze |
dc.subject |
značky |
cze |
dc.subject |
masmédia |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
referenční skupiny |
cze |
dc.subject |
hodnota |
cze |
dc.subject |
sociální pozice |
cze |
dc.subject |
konformita |
cze |
dc.subject |
chidren´s consumers |
eng |
dc.subject |
consumer behavior |
eng |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
brands |
eng |
dc.subject |
mass media |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
reference groups |
eng |
dc.subject |
value |
eng |
dc.subject |
social position |
eng |
dc.subject |
conformity |
eng |
dc.title |
Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí |
cze |
dc.title.alternative |
Influence of advertising and reference group on consumer behavior in children |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Samek, Tomáš |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the effects of media advertising and influence of reference groups on consumer behavior in children. The theoretical part is dividend into four thematic areas as the most important factors related to the chosen topic. The first area deals with consumer behavior and its elements. The second is focused on advertising and its effects. The third discusses the role of mass media in relation to advertising and the fourth deals with social groups and their various influences on children's consumer. In the practical part through qualitative method with children and their parents were conducted semi-structured interviews to a more detailed insight into this issue. The research aimed to find out how exactly advertising and reference group affects children´s consumer and their values. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Komunitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29366 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zodpověděla otázky komise, která se přiklonila k hodnocení dle posudků. |
cze |
dc.identifier.stag |
21247 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |