Digitální knihovnaUPCE
 

Nadčasovost koncepce výchovy Johna Locka

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je koncipována jako polemika nad soudobou podobou výchovy. V této polemice dochází ke komparaci autoritativního a liberálního pojetí výchovy a k následnému vytyčení problémů spjatých s těmito pojetími. Jako možné řešení negativních důsledků obou pojetí je předložen edukační systém Johna Locka, z kterého jsou, za pomoci analýzy, vybrána ta stanoviska, jež jsou pro soudobou výchovu stále aktuální.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Filozofie

Studijní program

Filozofie

Signatura tištěné verze

D29062

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Locke, John, výchova, vzdělání, empirismus, education, schooling, empiricism

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced