Digitální knihovnaUPCE
 

Learning English in Pre-school age - Parents' Beliefs

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The main topic of the bachelor thesis is parents' beliefs about early English language learning. The theoretical part starts with a look into the origin and development of the pre-school institutions in the Czech Republic. Then the focus is on a Framework Education Programme for Pre-primary Education and its conception and contribution to the English pre-school classes. An emphasis is placed on overall description of psychological development of the pre-school age child and also mainly on the first and the second language acquisition. At the end of this paper benefits and possible risks of early language learning are described as well as introduction into the belief system. The practical part is dedicated to the research that was conducted in order to discover parents' reasons for early language learning.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D28971

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

předškolní žáci, rámcový vzdělávací program, osvojování si druhého jazyka, názory rodičů, pre-school learners, framework education programme, second language acquisition, parents' beliefs

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced