Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Maťátková, Petra
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:56:35Z
dc.date.available 2013-07-20T01:56:35Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52502
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na marketingový informační systém . V teoretické části je charakterizován marketingový informační systém a jeho komponenty , marketingové okolí a možné způsoby jeho analýzy . Tyto teoretické znalosti jsou následně aplikovány na prostředí firmy Staving, s.r.o., kde je provedena analýzu informačních toků, způsobů měření spokojenosti zákazníků a následně navrženy změny. cze
dc.format 65 s. cze
dc.format.extent 1141651 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingový informační systém cze
dc.subject marketingové okolí cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject informační toky cze
dc.subject marketing information system eng
dc.subject marketing environment eng
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject information flows eng
dc.title Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing Information System in Company Staving, s.r.o. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Myšková, Renáta cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This work focuses on the Marketing Information System. In the theoretical part is characterised by a marketing information system and its components, marketing surroundings and possible ways of its analysis. The theoretical knowledge is then applied to the environment of Company Staving, s.r.o., where analysis of information flows, methods of measuring customer satisfaction, and subsequently proposed changes. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28499 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka prezentovala práci na téma Marketingový informační systém ve společnosti Staving s. r. o. Cílem práce bylo analyzovat stávající informační toky a navrhnout změny, které by vedly ke zkvalitnění současného marketingového informačního systému. Připomínky a otázky při obhajobě: V popisu ESCI indexu (str. 32) uvádíte, při aplikaci tohoto indexu, nutnost použití "předem stanovených vah". Uveďte možné způsoby, jak stanovit, či od čeho odvodit tyto váhy tak, aby byly vhodné pro společnost Staving s .r. o. V případě, že by se podnik rozhodl přenést Váš návrh změny organizační struktury do praxe (obr. 52), co vše by mohlo být překážkou při změně stávající organizační struktury? Uveďte potenciální faktory. Jak se staví management k Vašim návrhům? Lze předpokládat, že bude realizovat alespoň část z nich? cze
dc.identifier.stag 16529 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account