Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce je zaměřena na marketingový informační systém . V teoretické části je charakterizován marketingový informační systém a jeho komponenty , marketingové okolí a možné způsoby jeho analýzy . Tyto teoretické znalosti jsou následně aplikovány na prostředí firmy Staving, s.r.o., kde je provedena analýzu informačních toků, způsobů měření spokojenosti zákazníků a následně navrženy změny.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D28499

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový informační systém, marketingové okolí, spokojenost zákazníků, informační toky, marketing information system, marketing environment, customer satisfaction, information flows

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced