Internet v marketingovém mixu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kašparová, Miloslava cze
dc.contributor.author Procházková, Petra
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:56:21Z
dc.date.available 2013-07-20T01:56:21Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52465
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na specifikování úloh internetu v rámci jednotlivých složek marketingového mixu z pohledu prodávajícího (koncept 4P) a z pohledu spotřebitele (koncept 4C). Snaží se přiblížit prostředí internetu, složení marketingového mixu a jejich vzájemné využití. cze
dc.format 70 s. cze
dc.format.extent 801452 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights pouze v rámci univerzity (1. část) cze
dc.rights práce není přístupná (2. část) cze
dc.subject internet cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject internetový obchod cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject e-shop cze
dc.subject internet eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject web shop eng
dc.subject internet marketing eng
dc.subject e-shop eng
dc.title Internet v marketingovém mixu cze
dc.title.alternative Internet in the marketing mix eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This thesis discusses the use of the Internet in the individual components of the marketing mix from the perspective of the seller (4P) and from the perspective of the buyer (4C). It tries to approach Internet environment and the composition of the marketing mix and their mutual usage. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28124 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou marketingového mixu. Cílem diplomové práce bylo analyzovat využití internetu v marketingovém mixu vybraného internetového obchodu a na základě analýzy navrhnout doporučení, která povedou k zdokonalení marketingových aktivit. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené oponentem práce: 1. Jaké spatřujete výhody a nevýhody v nákupu přes internet? cze
dc.identifier.stag 21819 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet