Internet v marketingovém mixu
Diplomová práceDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Kašparová, Miloslava
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zaměřuje na specifikování úloh internetu v rámci jednotlivých složek marketingového mixu z pohledu prodávajícího (koncept 4P) a z pohledu spotřebitele (koncept 4C). Snaží se přiblížit prostředí internetu, složení marketingového mixu a jejich vzájemné využití.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
pouze v rámci univerzity (1. část)
práce není přístupná (2. část)
práce není přístupná (2. část)
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28124
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
internet, marketingový mix, internetový obchod, internetový marketing, e-shop, internet, marketing mix, web shop, internet marketing, e-shop