dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Horníková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:55:58Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:55:58Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52398 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá konkurenční výhodou u vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se konkurenční výhody a konkurenční strategie. Další kapitola je věnována elektronickému obchodu a možnostem marketingové komunikace na internetu. V úvodu praktické části diplomové práce je podrobný popis společnosti s vypracovanou PEST analýzou a následně sestavenou SWOT analýzou. Následuje srovnání vybrané společnosti s konkurenčními podniky pomocí vybraných metod a technik. Na závěr je vymezena konkurenční výhoda společnosti a stanoveny návrhy a doporučení pro zlepšení postavení společnosti v rámci konkurence. |
cze |
dc.format |
88 s. |
cze |
dc.format.extent |
1357078 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
1. část (bez omezení), 2. část (práce není přístupná) |
cze |
dc.subject |
konkurenční výhoda |
cze |
dc.subject |
analýza konkurence |
cze |
dc.subject |
elektronický obchod |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
competitive advantage |
eng |
dc.subject |
analysis of competitors |
eng |
dc.subject |
e-commerce |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.title |
Konkurenční výhoda společnosti Axit CZ, s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Competitive advantage of the company Axit CZ, s. r. o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with a competitive advantage of the selected company. There are the basic concepts of the competitive advantage and the competitive strategy in theoretical part. Another part is devoted to the possibilities of e-commerce and marketing communication on the Internet. At the beginning of the practical part of the thesis is a detailed description of the company with the drawn PEST analysis and SWOT analysis subsequently assembled. Followed by a comparison of company with competing companies using selected methods and techniques. In conclusion is defined competitive advantage of the company and established proposals and recommendations to improve the position in the competition. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28490 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou konkurenční výhody společnosti. Cílem diplomové práce bylo stanovení konkurenční výhody společnosti Axit CZ, s.r.o. Studentka si provedla srovnání konkurenčních obchodů, přičemž využila informace dostupné na internetových vyhledávačích zboží. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:
1. Objasněte, jak jste při analýze konkurenční výhody společnosti Axit Cz, s.r.o. využila informace získané z polaritního profilu konkurentů? Jakou mají vypovídací schopnost?
2. Vysvětlete vysokou zadluženost podniku v roce 2011.
3. Autorka by měla u obhajoby vymezit mikro, mezo a makroprostředí firmy. |
cze |
dc.identifier.stag |
19352 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |