Konkurenční výhoda společnosti Axit CZ, s. r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Horníková, Michaela
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:55:58Z
dc.date.available 2013-07-20T01:55:58Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52398
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá konkurenční výhodou u vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se konkurenční výhody a konkurenční strategie. Další kapitola je věnována elektronickému obchodu a možnostem marketingové komunikace na internetu. V úvodu praktické části diplomové práce je podrobný popis společnosti s vypracovanou PEST analýzou a následně sestavenou SWOT analýzou. Následuje srovnání vybrané společnosti s konkurenčními podniky pomocí vybraných metod a technik. Na závěr je vymezena konkurenční výhoda společnosti a stanoveny návrhy a doporučení pro zlepšení postavení společnosti v rámci konkurence. cze
dc.format 88 s. cze
dc.format.extent 1357078 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights 1. část (bez omezení), 2. část (práce není přístupná) cze
dc.subject konkurenční výhoda cze
dc.subject analýza konkurence cze
dc.subject elektronický obchod cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject competitive advantage eng
dc.subject analysis of competitors eng
dc.subject e-commerce eng
dc.subject marketing communication eng
dc.title Konkurenční výhoda společnosti Axit CZ, s. r. o. cze
dc.title.alternative Competitive advantage of the company Axit CZ, s. r. o. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kantorová, Kateřina cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a competitive advantage of the selected company. There are the basic concepts of the competitive advantage and the competitive strategy in theoretical part. Another part is devoted to the possibilities of e-commerce and marketing communication on the Internet. At the beginning of the practical part of the thesis is a detailed description of the company with the drawn PEST analysis and SWOT analysis subsequently assembled. Followed by a comparison of company with competing companies using selected methods and techniques. In conclusion is defined competitive advantage of the company and established proposals and recommendations to improve the position in the competition. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28490 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou konkurenční výhody společnosti. Cílem diplomové práce bylo stanovení konkurenční výhody společnosti Axit CZ, s.r.o. Studentka si provedla srovnání konkurenčních obchodů, přičemž využila informace dostupné na internetových vyhledávačích zboží. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. Objasněte, jak jste při analýze konkurenční výhody společnosti Axit Cz, s.r.o. využila informace získané z polaritního profilu konkurentů? Jakou mají vypovídací schopnost? 2. Vysvětlete vysokou zadluženost podniku v roce 2011. 3. Autorka by měla u obhajoby vymezit mikro, mezo a makroprostředí firmy. cze
dc.identifier.stag 19352 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet