Konkurenční výhoda společnosti Axit CZ, s. r. o.
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá konkurenční výhodou u vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se konkurenční výhody a konkurenční strategie. Další kapitola je věnována elektronickému obchodu a možnostem marketingové komunikace na internetu. V úvodu praktické části diplomové práce je podrobný popis společnosti s vypracovanou PEST analýzou a následně sestavenou SWOT analýzou. Následuje srovnání vybrané společnosti s konkurenčními podniky pomocí vybraných metod a technik. Na závěr je vymezena konkurenční výhoda společnosti a stanoveny návrhy a doporučení pro zlepšení postavení společnosti v rámci konkurence.
Rozsah stran
88 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
1. část (bez omezení), 2. část (práce není přístupná)
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28490
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
konkurenční výhoda, analýza konkurence, elektronický obchod, marketingová komunikace, competitive advantage, analysis of competitors, e-commerce, marketing communication