dc.contributor.advisor |
Dytrt, Zdeněk |
cze |
dc.contributor.author |
Valchář, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:55:38Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:55:38Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52344 |
|
dc.description.abstract |
Obsahem této bakalářské práce je rozbor reklamní činnosti z pohledu etiky. V teoretické části je rozebírána historie reklamy, její vývoj a následně pojmy týkající se problematiky reklamy a etiky. Hlavní oblastí teoretické části je pak rozbor dnešních etických problémů reklamní činnosti a činností, které s reklamou souvisejí, normy upravující reklamní etiku a také psychologie reklamy. Praktická část práce se zabývá vlastním výzkumem zaměřeným na vliv reklamy na zákazníky. |
cze |
dc.format |
78 s. |
cze |
dc.format.extent |
40501573 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
etika |
cze |
dc.subject |
morálka |
cze |
dc.subject |
psychologie reklamy |
cze |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
propagation |
eng |
dc.subject |
ethics |
eng |
dc.subject |
morality |
eng |
dc.subject |
psychology of advertising |
eng |
dc.title |
Etika reklamy a její vliv na společnost |
cze |
dc.title.alternative |
Ethics of advertising and its influence on society |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The content of this thesis is to analyze the advertising business from the perspective of ethics. In the theoretical part examines the history of advertising, its development and subsequently terms related to advertising and ethics. The main area of the theoretical part is the analysis of actual ethical problems of advertising business and activities that relate to advertising, advertising standards governing ethics and psychology of advertising. The practical part deal with own research on the influence of advertising on consumers. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28538 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce. Cílem práce je vytvořit názor na etiku a formy reklamy a zjistit, které jsou z hlediska spotřebitele nejúčinější. Teoretická východiska práce byly vypracovány na základě rešerše literatury a analýzy současného stavu. Praktická část analyzuje a hodnotí dosažené výsledky bakalářské práce. V závěru jsou identifikovány konkrétní přínosy a návrhy na zlepšení. Po prezentaci byly kladeny doplňující otázky. |
cze |
dc.identifier.stag |
19373 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |