Digitální knihovnaUPCE
 

Etika reklamy a její vliv na společnost

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Obsahem této bakalářské práce je rozbor reklamní činnosti z pohledu etiky. V teoretické části je rozebírána historie reklamy, její vývoj a následně pojmy týkající se problematiky reklamy a etiky. Hlavní oblastí teoretické části je pak rozbor dnešních etických problémů reklamní činnosti a činností, které s reklamou souvisejí, normy upravující reklamní etiku a také psychologie reklamy. Praktická část práce se zabývá vlastním výzkumem zaměřeným na vliv reklamy na zákazníky.

Rozsah stran

78 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D28538

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

reklama, marketing, propagace, etika, morálka, psychologie reklamy, advertising, marketing, propagation, ethics, morality, psychology of advertising

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced