dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
|
dc.contributor.author |
Jiroutková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:55:12Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:55:12Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52280 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá informační podporou při zavádění nového produktu na farmaceutický trh a specifiky pro tento trh. V teoretické části je vysvětlena podstata hodnoty pro zákazníka, hodnotového řetězce a hodnotové sítě, dále je pozornost věnována způsobům komunikace informací o novém produktu zákazníkům a vymezení procesu zavádění nového produktu na farmaceutický trh, který je v určitých oblastech specifický. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků marketingového výzkumu, který je rozdělen do dvou částí. První část zkoumá informační podporu poskytovanou zákazníkům ze strany kamenných lékáren při zavádění nového volně prodejného léku do prodeje. Druhá část je zaměřena na spolupráci kamenných lékáren s dalšími subjekty trhu při zavádění nového volně prodejného léku do prodeje. |
cze |
dc.format |
94 s. |
cze |
dc.format.extent |
2720795 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
informační podpora |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
zavádění nového produktu na trh |
cze |
dc.subject |
farmaceutický trh |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnotový řetězec |
cze |
dc.subject |
hodnotová síť |
cze |
dc.subject |
informaton support |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
launching of the new product |
eng |
dc.subject |
pharmaceutical market |
eng |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
value chain |
eng |
dc.subject |
value network |
eng |
dc.title |
Informační podpora při zavádění nového produktu na farmaceutický trh |
cze |
dc.title.alternative |
Information support during launching of the new product on the pharmaceutical market |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Čurdová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is dealing with information support during launching of the new product on the pharmaceutical market and its specifics for this market. In the theoretical part, there is explained essence of customer value, value chain and value network. Subsequently, attention is paid to defining forms of communication of informations about a new product to customers. Further, this work deals with the proces of launching a new product on the pharmaceutical market. The practical part of the thesis is dealing with preparation, implementation and assessment of results of marketing research project, which is composed of two part. The first research is focused on information support which is provided to customers by pharmacy during launching of new OTC drug to sale. The second research is focused on cooperation of pharmacy with other subjects of market during launching of new OTC drug to sale. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28207 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
1. Dovysvětlete rozdíl mezi doplňky stravy a volně prodejnými léky z hlediska informační podpory a proč jste se v diplomové práci zaměřila pouze na OTC produkty?
2. Jak byste stručně popsala hodnotovou síť v oblasti lékárenství a jaký vliv na ni má internet?
3. Použijte výsledky výzkumu a shrňte do 3 bodů, na co by se měla lékárna nejvíce zaměřit při zavádění nového OTC léku do sortimentu.
4. Graf - Způsob získávání informací o nových OTC lécích - můžete mi nějak vysvětlit předposlední sloupec - 62% informací se dozvědí lékaři od pacientů? Zkoumala jste ještě dál, proč je to tak vysoké číslo? |
cze |
dc.identifier.stag |
21082 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |