Informační podpora při zavádění nového produktu na farmaceutický trh

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana
dc.contributor.author Jiroutková, Martina
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:55:12Z
dc.date.available 2013-07-20T01:55:12Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52280
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá informační podporou při zavádění nového produktu na farmaceutický trh a specifiky pro tento trh. V teoretické části je vysvětlena podstata hodnoty pro zákazníka, hodnotového řetězce a hodnotové sítě, dále je pozornost věnována způsobům komunikace informací o novém produktu zákazníkům a vymezení procesu zavádění nového produktu na farmaceutický trh, který je v určitých oblastech specifický. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků marketingového výzkumu, který je rozdělen do dvou částí. První část zkoumá informační podporu poskytovanou zákazníkům ze strany kamenných lékáren při zavádění nového volně prodejného léku do prodeje. Druhá část je zaměřena na spolupráci kamenných lékáren s dalšími subjekty trhu při zavádění nového volně prodejného léku do prodeje. cze
dc.format 94 s. cze
dc.format.extent 2720795 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject informační podpora cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject zavádění nového produktu na trh cze
dc.subject farmaceutický trh cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject hodnotový řetězec cze
dc.subject hodnotová síť cze
dc.subject informaton support eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject launching of the new product eng
dc.subject pharmaceutical market eng
dc.subject customer value eng
dc.subject value chain eng
dc.subject value network eng
dc.title Informační podpora při zavádění nového produktu na farmaceutický trh cze
dc.title.alternative Information support during launching of the new product on the pharmaceutical market eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Čurdová, Markéta
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated This thesis is dealing with information support during launching of the new product on the pharmaceutical market and its specifics for this market. In the theoretical part, there is explained essence of customer value, value chain and value network. Subsequently, attention is paid to defining forms of communication of informations about a new product to customers. Further, this work deals with the proces of launching a new product on the pharmaceutical market. The practical part of the thesis is dealing with preparation, implementation and assessment of results of marketing research project, which is composed of two part. The first research is focused on information support which is provided to customers by pharmacy during launching of new OTC drug to sale. The second research is focused on cooperation of pharmacy with other subjects of market during launching of new OTC drug to sale. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D28207 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence 1. Dovysvětlete rozdíl mezi doplňky stravy a volně prodejnými léky z hlediska informační podpory a proč jste se v diplomové práci zaměřila pouze na OTC produkty? 2. Jak byste stručně popsala hodnotovou síť v oblasti lékárenství a jaký vliv na ni má internet? 3. Použijte výsledky výzkumu a shrňte do 3 bodů, na co by se měla lékárna nejvíce zaměřit při zavádění nového OTC léku do sortimentu. 4. Graf - Způsob získávání informací o nových OTC lécích - můžete mi nějak vysvětlit předposlední sloupec - 62% informací se dozvědí lékaři od pacientů? Zkoumala jste ještě dál, proč je to tak vysoké číslo? cze
dc.identifier.stag 21082 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet