Informační podpora při zavádění nového produktu na farmaceutický trh
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá informační podporou při zavádění nového produktu na farmaceutický trh a specifiky pro tento trh. V teoretické části je vysvětlena podstata hodnoty pro zákazníka, hodnotového řetězce a hodnotové sítě, dále je pozornost věnována způsobům komunikace informací o novém produktu zákazníkům a vymezení procesu zavádění nového produktu na farmaceutický trh, který je v určitých oblastech specifický. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků marketingového výzkumu, který je rozdělen do dvou částí. První část zkoumá informační podporu poskytovanou zákazníkům ze strany kamenných lékáren při zavádění nového volně prodejného léku do prodeje. Druhá část je zaměřena na spolupráci kamenných lékáren s dalšími subjekty trhu při zavádění nového volně prodejného léku do prodeje.
Rozsah stran
94 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D28207
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
informační podpora, marketingová komunikace, zavádění nového produktu na trh, farmaceutický trh, hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, informaton support, marketing communication, launching of the new product, pharmaceutical market, customer value, value chain, value network