Elektrický pohon bateriového studentského experimentálního elektromobilu
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem a realizací elektrického pohonu pro trojkolový experimentální elektromobil. V první části práce je popsána trakční mechanika experimentálního elektromobilu, na základě které je sestavena trakční charakteristika vozidla. Dále je v práci prezentována elektrická výzbroj vozidla, tu lze rozdělit na část výkonovou a řídící. Práce se dále věnuje návrhu regulačních struktur pro řízení pohonu. Regulace je navržena tak, aby byl při jízdě vozidla elektronicky realizován diferenciál jeho zadních kol. Ve svém závěru se práce zbývá implementací a ověřením regulačních struktur.
Rozsah stran
98 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D28050
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
elektrický pohon, PS regulátor, diferenciál, mikrokontrolér, trakční charakteristika, electric drive, PS controller, differential, microcontroller, speed-tractive-effort curve