dc.contributor.advisor |
Černý, Ondřej |
|
dc.contributor.author |
Lelek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:54:37Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:54:37Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52198 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem a realizací elektrického pohonu pro trojkolový experimentální elektromobil. V první části práce je popsána trakční mechanika experimentálního elektromobilu, na základě které je sestavena trakční charakteristika vozidla. Dále je v práci prezentována elektrická výzbroj vozidla, tu lze rozdělit na část výkonovou a řídící. Práce se dále věnuje návrhu regulačních struktur pro řízení pohonu. Regulace je navržena tak, aby byl při jízdě vozidla elektronicky realizován diferenciál jeho zadních kol. Ve svém závěru se práce zbývá implementací a ověřením regulačních struktur. |
cze |
dc.format |
98 s. |
cze |
dc.format.extent |
4663409 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
elektrický pohon |
cze |
dc.subject |
PS regulátor |
cze |
dc.subject |
diferenciál |
cze |
dc.subject |
mikrokontrolér |
cze |
dc.subject |
trakční charakteristika |
cze |
dc.subject |
electric drive |
eng |
dc.subject |
PS controller |
eng |
dc.subject |
differential |
eng |
dc.subject |
microcontroller |
eng |
dc.subject |
speed-tractive-effort curve |
eng |
dc.title |
Elektrický pohon bateriového studentského experimentálního elektromobilu |
cze |
dc.title.alternative |
Electric drive for battery student experimental electric vehicle |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pohl, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on design and realization an electric drive for the experimental electric vehicle. The traction mechanics is described in first chapter. In the next paragraph is calculated speed-tractive-effort curve. In the thesis also is presented electric equipment that consists of power unit and control units. In further paragraphs are designed regulative structures for controlling drive. The regulation design is founded on electronic differential of rear wheels. The vehicle testing and verification is described in the end of the thesis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28050 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
21069 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |