Elektrický pohon bateriového studentského experimentálního elektromobilu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černý, Ondřej
dc.contributor.author Lelek, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:54:37Z
dc.date.available 2013-07-20T01:54:37Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52198
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem a realizací elektrického pohonu pro trojkolový experimentální elektromobil. V první části práce je popsána trakční mechanika experimentálního elektromobilu, na základě které je sestavena trakční charakteristika vozidla. Dále je v práci prezentována elektrická výzbroj vozidla, tu lze rozdělit na část výkonovou a řídící. Práce se dále věnuje návrhu regulačních struktur pro řízení pohonu. Regulace je navržena tak, aby byl při jízdě vozidla elektronicky realizován diferenciál jeho zadních kol. Ve svém závěru se práce zbývá implementací a ověřením regulačních struktur. cze
dc.format 98 s. cze
dc.format.extent 4663409 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject elektrický pohon cze
dc.subject PS regulátor cze
dc.subject diferenciál cze
dc.subject mikrokontrolér cze
dc.subject trakční charakteristika cze
dc.subject electric drive eng
dc.subject PS controller eng
dc.subject differential eng
dc.subject microcontroller eng
dc.subject speed-tractive-effort curve eng
dc.title Elektrický pohon bateriového studentského experimentálního elektromobilu cze
dc.title.alternative Electric drive for battery student experimental electric vehicle eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Pohl, Jiří
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on design and realization an electric drive for the experimental electric vehicle. The traction mechanics is described in first chapter. In the next paragraph is calculated speed-tractive-effort curve. In the thesis also is presented electric equipment that consists of power unit and control units. In further paragraphs are designed regulative structures for controlling drive. The regulation design is founded on electronic differential of rear wheels. The vehicle testing and verification is described in the end of the thesis. eng
dc.description.department Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D28050 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 21069 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet