dc.contributor.advisor |
Greiner, Karel |
|
dc.contributor.author |
Kadaňka, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:53:30Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:53:30Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52004 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je tvorba mobilní hry s ekologickým motivem. Hra je vytvořena pomocí technologie XNA pro mobilní platformu Windows Phone, realizována jazykem C#. Téma hry je motivováno do současného problému s ekologií a hra seznamuje hráče s problematikou ekologické stopy. Práce obsahuje navržení pravidel a jednotlivých herních principů. V praktické části je proveden návrh pomocí UML a realizace hry založená na principu herní smyčky. Herní část obsahuje městskou strukturu ve 3D prostoru a je ovládána pomocí dotykových gest. Hra je postavena na atraktivním vzhledu a velmi jednoduchém ovládání, aby ji hráč intuitivně pochopil. |
cze |
dc.format |
111 s. |
cze |
dc.format.extent |
7443288 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Windows Phone |
cze |
dc.subject |
XNA |
cze |
dc.subject |
ekostopa |
cze |
dc.subject |
C# |
cze |
dc.subject |
hra |
cze |
dc.subject |
game design |
cze |
dc.subject |
ecological footprint |
eng |
dc.subject |
game |
eng |
dc.title |
Mobilní hra s ekologickým motivem |
cze |
dc.title.alternative |
Mobile game with an ecological theme |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šroll, Josef |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this work is the creation of mobile games with ecological theme. The game is created using XNA technology for the mobile platform, Windows Phone, implemented by C #. The theme of the game is motivated in the current issue of ecology and the game introduces players to the issue of the ecological footprint. The work includes design rules and principles of each game. In the practical part design using UML and implementation of games based on the principle of the game loop. Game section includes urban structure in 3D space and is controlled via touch gestures. The game is built on an attractive appearance and easy to control, to a player intuitively understood. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informatiky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Aplikovaná informatika v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28711 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student reagoval na připomínky uvedené v posudcích vedoucího a oponenta bakalářské práce, zodpověděl dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
21732 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |