Determinanty vytváření identifikačních postojů zaměstnanců a vedení firmy
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na klíčové faktory, které ovlivňují identifikaci zaměstnance s vedením podniku. Zahrnuje charakteristiku firemní kultury, motivace, vedení a komunikace v zaměstnání. Praktická část se soustřeďuje na výzkum ve formě dotazníků v konkrétním podniku a na porovnání zjištěných skutečností s teorií.
Rozsah stran
48 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28844
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
firemní kultura, vedení, motivace, komunikace, identifikace s firmou, corporate culture, leadership, motivation, communication, identification with the company