Působení reklamy na žáky druhého stupně základní školy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Křišťálová, Jana cze
dc.contributor.author Braunová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-06-06T13:41:21Z
dc.date.available 2013-06-06T13:41:21Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/49363
dc.description.abstract Tato bakalářské práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na reklamu, její historii, legislativu, její etiku, psychologickými metodami reklamy a psychologií využívanou v reklamě. Je zde i charakteristika dětí jako zákazníků a to, jak reklamu vnímají. Přínos praktické části je ve zmapování toho, jak žáci druhého stupně základní školy vnímají reklamu a jak na ni reagují. Výzkum je proveden kvantitativní metodou, jako nástroj ke sběru dat byl použit dotazník. cze
dc.format 68 s. cze
dc.format.extent 1602757 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject reklama cze
dc.subject děti cze
dc.subject psychologie reklamy cze
dc.subject advertising eng
dc.subject children eng
dc.subject psychology of advertising eng
dc.title Působení reklamy na žáky druhého stupně základní školy cze
dc.title.alternative Influence of Advertisment on Children in 5th to 9th Grade of Elementary School eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Vališová, Alena cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused primarily on advertising, its history and regulation, and also deals with the methods and psychology of advertising. It also includes the characteristics of children as potential customers and their perception of advertising. The practical part examines how middle school students from the sixth to ninth grade perceive advertising and what their reactions are like. The research is carried out by a quantitative method using a questionnaire as data collection instrument. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D28176 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka při obhajobě bakalářské práce zodpověděla otázky z posudků, reagovala v diskusi s erudicí a se znalostí dané problematiky. cze
dc.identifier.stag 19084 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet