dc.contributor.advisor |
Křišťálová, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Braunová, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T13:41:21Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T13:41:21Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49363 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářské práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na reklamu, její historii, legislativu, její etiku, psychologickými metodami reklamy a psychologií využívanou v reklamě. Je zde i charakteristika dětí jako zákazníků a to, jak reklamu vnímají. Přínos praktické části je ve zmapování toho, jak žáci druhého stupně základní školy vnímají reklamu a jak na ni reagují. Výzkum je proveden kvantitativní metodou, jako nástroj ke sběru dat byl použit dotazník. |
cze |
dc.format |
68 s. |
cze |
dc.format.extent |
1602757 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
psychologie reklamy |
cze |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
psychology of advertising |
eng |
dc.title |
Působení reklamy na žáky druhého stupně základní školy |
cze |
dc.title.alternative |
Influence of Advertisment on Children in 5th to 9th Grade of Elementary School |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vališová, Alena |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused primarily on advertising, its history and regulation, and also deals with the methods and psychology of advertising. It also includes the characteristics of children as potential customers and their perception of advertising. The practical part examines how middle school students from the sixth to ninth grade perceive advertising and what their reactions are like. The research is carried out by a quantitative method using a questionnaire as data collection instrument. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28176 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka při obhajobě bakalářské práce zodpověděla otázky z posudků, reagovala v diskusi s erudicí a se znalostí dané problematiky. |
cze |
dc.identifier.stag |
19084 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |