Digitální knihovnaUPCE
 

Působení reklamy na žáky druhého stupně základní školy

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2013

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářské práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na reklamu, její historii, legislativu, její etiku, psychologickými metodami reklamy a psychologií využívanou v reklamě. Je zde i charakteristika dětí jako zákazníků a to, jak reklamu vnímají. Přínos praktické části je ve zmapování toho, jak žáci druhého stupně základní školy vnímají reklamu a jak na ni reagují. Výzkum je proveden kvantitativní metodou, jako nástroj ke sběru dat byl použit dotazník.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D28176

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

reklama, děti, psychologie reklamy, advertising, children, psychology of advertising

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced